גיא קארו סיגל דיקור סיני

מאמרים

השילוב בין רפואה סינית לנטורופתיה

השילוב בין רפואה סינית לנטורופתיה

הרפואה הסינית הינה טכניקת רפואה עתיקה שמאמינה בריפוי הגוף בדרכים שונות ומגוונות, וביניהם ביצוע של תרגילי כושר גופני, אכילת צמחי מרפה ושיפור תזונתי כללי. נעשה שימוש ברפואה הסינית למעלה מ – 2000 שנה וניתן לומר שמדובר שלמרות העובדה שאינה מבוססת מבחינת מדעית, יש אינספור אנשים שעשו בה שימוש והוכיחו כי היא יעילה למדי בטיפול במבחר גדול של מחלות ובעיות בריאותיות שונות.

בכל אופן, לצד הרפואה הסינית יש גם את הנטורופתיה, אשר נחשבת לשיטת ריפוי וטיפול במחלות שייכת לתחום הרפואה המשלימה. בדומה לרפואה הסינית, גם בשיטה נטורופתית נעשה שימוש בשינוי הרגלי אכילה למען צריכה של מזון בריא ועידוד הגוף לאורח חיים תקין. על פי השיטה, המזון בעצם מעצב את גופנו, שכן אם אנחנו אוכלים אוכל לא בריא, הגוף שלנו יקרין זאת מבחוץ. כך שאם אנו חולים ונאכל את המזון הנכון, הגוף יקבל צ'אנס לרפא את עצמו.

שילוב בין רפואה סינית לבין נטורופתיה

ניתן לשים לב שלאחרונה ישנם לא מעט אנשים שבחרו לשלב בין נטורופתיה לבין רפואה סינית, וזאת על מנת למקסם תוצאות רפואיות פוטנציאליות. אם תבחרו לעשות זאת, תוכלו לדוגמה לערוך שילוב בין אכילה קבועה של צמחי מרפא בעלי סגולות מיוחדות לפי הרפואה הסינית לבין תפריט קולינרי מאוזן שיעזור לכם לשמור על גוף ונפש בריאה.

בכל אופן, אם אתם מחליטים לעשות שילוב מעין זה בסופו של דבר, חשוב מאוד שתתייעצו לפני עם נטורופתית ואיש מקצוע המתמחה ברפואה הסינית ותקבלו מהם חוות דעת מתאימה. אנו בטוחים שאם תשכילו לעשות זאת, תוכלו ליהנות משיפור בריאותי ניכר שיבוא לידי ביטוי באופן מידי.

בדרך כלל כאשר אנו אוכלים בריא יותר ומתפקדים טוב יותר, וללא מחלות שמחלישות את גופנו, אנו מסוגלים לתפקד באופן הרבה יותר אפקטיבי בכל תחום בחיים. כך שבסופו של עניין כדאי לקחת לתשומת הלב את העובדה שמדובר בנושא שיכול להיות בעל חשיבות מכרעת על איכות החיים שלכם.

רפואה סינית לבריאות ולנפש

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית ברפואה הסינית.

העלייה הגדולה חלה בקרב סטודנטים שלומדים באוניברסיטאות, מכללות, או סטודנטים שלוקחים קורסים קצרים כמו: קורס אימון אישי, קורס מדריכי כושר, או סתם קורסים ללימוד אנגלית, מתמטיקה וכו'.

תחום הרפואה הסינית והדיקור הסיני עוזר להם לעבור את תקופת המבחנים ועבודות ההגשה המורכבות שהם צריכים להגיש.

הרפואה הסינית יכולה לעזור לכל אחד ששרוי במצבי לחץ, דיכאון, כאבים ותחושות לא טובות, הרפואה הסינית נחשבת כיום לאחד המקצועות הנפוצים בעולם עקב תוצאות חיוביות המעניקות חיים חדשים ואיכותיים לכל האנשים המשתמשים בשירותיו.

עוד מאמרים בנושא

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותי גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור