גיא קארו סיגל דיקור סיני

מאמרים

דיקור סיני לנשים בהריון

דיקור סיני לנשים בהריון

הריון מהווה מחד את אחת התקופות המרגשות בחייה של אישה, אך מאידך הוא גם טומן בחובו שינויים גופניים והורמונאליים אשר יכולים להסב אי נעימות גדולה להריונית. השינויים ההורמונאליים המהווים חלק מההיריון טומנים בחובם תופעות שונות כמו: הקאות, בחילות וסימנים נוספים של מערכת העיכול. בנוסף, נשים רבות חוות במהלך ההיריון ירידה ברמת הברזל בדם, תחושת לחץ על אזור המפשעה, וכאבים באזור הגב התחתון והאגן. האור בקצה המנהרה טמון בעובדה שיש טיפול אשר בכוחו לסייע בלהמעיט ואף למנוע את כל אותן התופעות הללו: דיקור סיני לנשים בהריון.

מה חשוב לדעת דיקור סיני לנשים בהריון

דיקור סיני לנשים בהריון, מבוסס על הרעיון שלאדם יש את היכולת לטפל בעצמו, ולכן יש רק להראות לאדם כיצד לחזור לאיזון על מנת שהוא יוכל להיות בריא. בעת טיפול דיקור סיני מתבססים על תיאוריית המסלולים (מרידיאנים), תיאוריה עתיקה הנמצאת בשימוש מזה אלפי שנים ועיקרה קשרים רבים הקיימים בין אזורים שונים בגוף, דרכם ניתן להשפיע על האדם כולו, גוף ונפש. ההשפעה נעשית באמצעות שימוש במחטים דקות ועדינות המוחדרות לנקודות דיקור על פני הגוף. דיקור סיני הוא טיפול יעיל מאוד ובטוח לחלוטין לשימוש בזמן הריון, כל עוד נעשה בידי מטפל מוסמך ומנוסה.

כיצד הטיפול מתבצע?

רגע לפני שאתן מתחילות בחיפוש אחר דיקור סיני לנשים בהריון, כדאי שתבינו איך הליך הטיפול אמור להתבצע. ובכן, בשלב הראשון מבצעים תשאול ואבחון, הכולל שימוש בשיטות אבחון מתוך הכלים של הרפואה הסינית, כגון אבחנת דופק ואבחנת לשון. בהמשך הטיפול מבצעים את הטיפול בדיקור עצמו. בסך הכול משך כל ביקור הוא שעה אחת. הטיפול בהריון מתבצע לרוב בשכיבה על הגב, על הצד, או על הגב עם הגבהה משמעותית, אם קיים קושי בשכיבה מאוזנת.

היתרונות של טיפול בדיקור סיני בהריון

לא סתם דיקור סיני מהווה כיום את אחד מהטיפולים הפופולאריים והמבוקשים ביותר מתוך אלו המשתייכים לעולם רפואה סינית. טיפול זה טומן בחובו יתרונות רבים עבור מטופלים מכל קשת הגילאים ובין היתר גם עבור נשים בהיריון. כאשר, בין אותם היתרונות: יעיל לחיזוק הגוף, אינו טומן בחובו תופעות לוואי, בכוחו להשפיע לטובה גם על הגוף וגם על הנפש, הטיפול אינו טומן בחובו כל סיכון לאשה או לעובר, הטיפול נחשב כיעיל לכל שלבי ההיריון, ויתרון נוסף, טמון ביכולת שלו לטפל במגוון רחב של מצבים שונים המאפיינים את ההיריון.

בחירת המטפל

בכדי ליהנות מכל היתרונות הטמונים בטיפול דיקור סיני בהריון, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את המטפל. כך שלא מספיק שתחפשו דיקור סיני ותפנו למטפל הראשון שתמצאו, אלא מומלץ לבדוק מה הרקע שלו בתחום, מה הניסיון שלו, והאם הוא מתמחה באופן מיוחד בטיפול בנשים בהריון – כמובן, שאם יש אפשרות לקבל המלצות, דבר זה יכול לסייע להגיע לטיפול בראש שקט.

למידע נוסף אודות דיקור סיני

עוד מאמרים בנושא

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותי גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור