גיא קארו סיגל דיקור סיני

מאמרים

דיקור סיני להרזיה

דיקור סיני להרזיה

דיקור סיני הינו שיטת טיפול עתיקת ימין שמקורה בסין המבוססת על פילוסופיה מיוחדת. התורה אומרת כי בגוף האדם קיימים כוחות של אש ומים, אנרגיית צ'י ודם וחומרים העוברים במערכת הלימפה. קיימים מרדיאנים אשר הם ערוצי אנרגיה שנמתחים באזורים שונים בגוף. כאשר קיים חוסר איזון באיברים או בשכבות אנרגטיות האחראיות על חילוף החומרים הדבר יכול להוביל לצבירת נוזלים, השמנת יתר וקושי בירידת משקל. טיפול של דיקור סיני בנקודות מסוימות בגוף ובאוזן יכולים להוביל לירידה במשקל ולהרזיה. הטיפול האלטרנטיבי הזה יכול לעזור במקום בו כל שיטות ההרזיה הקונבנציונאליות הקיימות לא מסייעות כלל או מסייעות חלקית. השיטות המסורתיות, ברובן, מבוססות על ספירת קלוריות או נקודות ואינן מטפלות בהיבטים קריטיים שעלולים להכשיל את הטיפול דוגמת: חוסר איזון בבלוטות התריס, מתח וחרדה שגורמים לזלילה, נטייה לצבירת נוזלים בקיבה שגורמים לרעב מתמיד וכדומה. 

תהליך הטיפול

הטיפול באמצעות דיקור נעשה במספר שלבים ותחילתו באבחון יסודי שנועד לבדוק אלו מערכות ואיברים אינם מאוזנים. לאחר מכן, מוכנסות מחטים באזורי הידיים והרגליים ואז מתחילה בגוף שרשרת תגובות שמביאות לאיזון המערכת ההורמונלית. מתחיל תהליך של הפרשת אנדורפינים ונוצרת תנועה אפקטיבית של נוזלים וחומרים. הדיקור משפר את תנועת מערכת הלימפה וגורם לניקוז רעלים אותם מתקשים הטחול והכבד לסלק. דיקור נוסף, שונה, נעשה באוזן ובמקרים רבים, הטיפול משולב עם דיאטה אותה עושה המטופל. באוזן מצויות נקודות מסוימות אשר משפיעות על האיזון הכללי של הגוף. הטיפול הזה מסייע להפחתת הרצון לאכילת מתוקים, מפיג מתח וחרדה ומשפר חילוף חומרים. הנקודות הנבחרות משפיעות על מערכת העצבים המרכזית, המערכת ההורמונלית ועל איברים פנימיים דוגמת בלוטות התריס. הדיקור יכול להיעשות באוזן אחת או בשתיהן בהתאם לצורך ולהחלטת המטפל.

בפגישה הראשונה ייקבע אופי הטיפול הנדרש שיותאם אישית לכל מטופל על פי הצורך. הסיבה היא כי כל אדם יכול לסבול מחוסר איזון שונה, על פי האבחון ייבחרו הנקודות  המתאימות ביותר לדיקור ואלו אשר השפעתן תהיה הניכרת  ביותר עליו. טיפול  של דיקור סיני אורך כ 45 דקות בממוצע, אינו מכאיב, ובמהלכו שורה על  הגוף תחושת נינוחות ורגיעה כללית. לא נוצרות תופעות לוואי שליליות כלשהן. על מנת לקבל אפקט מצטבר יהיה צורך בסדרת טיפולים שנועדו לסייע למטופל להרזות, ובמידת הצורך, יימשכו הטיפולים לצורך תחזוקה שוטפת. צריך לציין, כי בניגוד לדיאטות רצחניות מקובלות שהאפקט שלהן הוא קצר טווח, במקרה של הרזייה באמצעות דיקור סיני  האפקט הוא לטווח ארוך. בדיאטות קונבנציונאליות, קורה, לרוב, כי לאחר זמן מה חוזרים האנשים לבולמוס אכילה שגורם להשמנה מחודשת. דיקור סיני מאפשר לגוף לטפל בעצמו ונעשה ללא תרופות או חומרים כימיים. הוא משפיע רבות על  הנפש, מביא לאיזון טוב בגוף שנשמר לאורך זמן ובכך יתרונו. מומלץ לקבל טיפול לרפואה משלימה בעל ידע וניסיון מצטבר בטיפולים לצורך הרזייה.

עשוי לעניין אותך: טיפול בצמחים בצמחי מרפא

עוד מאמרים בנושא

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותי גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור