גיא קארו סיגל דיקור סיני

מאמרים

רפואה אלטרנטיבית לגוף ולנפש

רפואה אלטרנטיבית לגוף ולנפש

לא מעט אנשים גורסים וטוענים שרפואה אלטרנטיבית אינה מדעית ולכן אינם מוכנים להיעזר זה למרות כל ההמלצות. מאידך, הרבה אנשים כבר מזמן חצו את המחסום הזה והשכילו להבין ולהכיר את סודות הרפואה האלטרנטיבית לצד היתרונות בהן היא אוחזת. אותם אלו, נהנים מחיים בריאים יותר, נטולי כאבים ונפרדו מהכאבים לשלום. אז מהי רפואה אלטרנטיבית ואלו סוגים קיימים? על כך ועוד במאמר שלפניכם.

מה היתרונות של הרפואה האלטרנטיבית?

הרפואה האלטרנטיבית, יכולה להיות מעולה לכל אחד. אין צורך בידע מקדים וגם אם מעולם לא התנסיתם בה בעבר ולא עברתם שום טיפול ברפואה סינית או בטיפול כלשהו, שלא מקובל מבחינה מדעית, יכול להיות שתופתעו לגלות שמצאתם חלופה נהדרת לתרופות או לטיפולים מורכבים יותר. חשוב לזכור כי טיפולים ברפואה האלטרנטיבית, על כל סוגיה, טבעיים לחלוטין, אין שום שימוש בחומרים שחודרים אל גופכם ובטח לא תרופות בעלות תופעות לוואי שיכולות להיות חמורות ולא רצויות. הטיפול עדין מאוד, מחבר אתכם אל הצד המנטלי ולמעשה אין כל הגבלה לבצע אותו יחד עם טיפול רפואי.

תרפיה באומנות

עוד אחד מהטיפולים האלטרנטיביים הכי טובים שיש שיכולים להתאים לכל אחד, החל מגיל צעיר ועד גיל מתקדם יותר, הוא טיפול באמצעות אומנות. זוהי שיטת טיפול פסיכותרפית שבה נעשה שימוש בטכניקות של אומנות חזותית, כלומר מוחשית, כמו למשל ציור, פיסול ואפילו צילום. טיפול זה למעשה משלב גם תיאוריות מסורתיות בפסיכותרפיה וגם טכניקות שלקוחות מתחום הפסיכולוגיה והיא מתבססת לא על התוצר הסופי אלא על התהליך עצמו מהמחשבה על היצירה ועד היישום שלה, יחד עם הכלים ליישומה והמאפיינים השונים של כלי האומנות הנבחרים.

הדקירות שישחררו מכם את הלחצים

אף אחד לא אוהב, שדוקרים אותו ואנשים רבים שיצטרכו לבחור בין עיסוי מפנק ומשחרר שהוא גם יכול להיחשב כרפואה אלטרנטיבית, לבין דיקור סיני, יכולים להכריע בקלות לטובת העיסוי. עם זאת, רפואה סינית יכולה להפתיע אתכם ולהוכיח לכם שיש שיטות טיפול, שאמנם אינן מקבלות תוקף מדעי אך הן יכולות להיות מועילות ביותר וגם להיות די הגיוניות. למשל, רפואה סינית מתבססת על אנרגיה שנמצאת בתוך הגוף ועל התעלות והמרידיאניים, המהווים את התשתית לטיפול בבעיות והיא יכולה לשחרר בכם את האנרגיה התקועה ולהביא לשחרור באזורים כואבים ולשיפור במערכת החיסונית של הגוף.

למי מתאים דיקור סיני?

מכוני דיקור סיני בתל אביב, חיפה ובמקומות רבים ברחבי הארץ מלאים באנשים רבים שרוצים להקל על הכאבים שלהם בעיקר באזור הגב. יש בעיות רבות שיכולות להיפתר על ידי דיקור סיני בתל אביב, כמו למשל בעיות עור, מיגרנות והרשימה עוד ארוכה. עם זאת אפשר לומר כי טיפול בדיקור סיני יכול להיות טיפול כללי גם בלי שתגיעו עם בעיה, שמטרידה אתכם ומונעת מכם לחיות בנוחות ללא כאבים, כאשר מדובר על גל שחרור של שרירים תפוסים, כאבים כרוניים של מתח נפשי ולחץ וכן הלאה.

עוד מאמרים בנושא

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותי גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור